.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
هاشمی: بايد جلوي دروغ‌پردازي‌ها گرفته شود

رييس مجمع تشخيص مصلحت نظام در ديدار جوانان و دانشجويان مستقل حامي آيت‌الله هاشمي رفسنجاني با اشاره به مبارزات روحانيت و انقلابيون به رهبري حضرت امام (ره) براي سرنگوني رژيم پهلوي، به هتك حرمت، توهين‌ها و افتراهاي گوناگوني كه توسط ضدانقلاب و منافقين عليه انقلابيون و روحانيت مطرح مي‌شد، اشاره كرد و گفت: با پيروزي انقلاب و كوتاه شدن دست ضدانقلاب و منافقين، موج، توهين، اهانت و دروغ نسبت به مسئولان نظام و روحانيت نيز تشديد شد، كه نهايتا به ترور شخصيت‌هاي انقلاب انجاميد.

به گزارش شمال نیوز به نقل از ايلنا، رييس مجلس خبرگان در بخش ديگري از سخنانش به فضاي مسموم و ناپسند تهمت و افترا در انتخابات پيش رو اشاره و تصريح كرد: تا آنجايي كه به حق شخصي افراد باز مي‌گردد، شايد بتوان گذشت كرد، اما زماني كه به اصل انقلاب، محتوا و پشتيبانان اصلي انقلاب و نظام باز مي‌گردد، سكوت جايز نيست و بايد با اطلاع‌رساني و آگاهي بخشيدن جلوي روند مخرب دروغ‌پردازي‌ها گرفته شود.
آيت‌الله هاشمي رفسنجاني به جوان و شاداب بودن جامعه ايران نيز اشاره كرد و گفت: فضاي ناسالم و مملو از دروغ و هتاكي، روح پاك و بي‌آلايش جوانان، دانشجويان و فرهيختگان كشور را مخدوش و زمينه نااميدي و ياس آنان را فراهم خواهد كرد.
رييس مجمع تشخيص مصلحت نظام نياز اساسي امروز كشور را حفظ آرامش، اطلاع‌رساني و دعوت گسترده مردم به مشاركت حداكثري در انتخابات خواند و تاكيد كرد: اكنون صحنه عمومي جامعه حاكي از آگاهي و هوشياري مردم به خصوص جوانان، زنان و فرهيختگان نسبت به مسائل و تحولات كشور است كه اين هوشياري خود خنثي‌كننده توطئه‌هاست.
رييس مجلس خبرگان رهبري روند انتخابات را جدا از بداخلاقي‌ها، صحنه‌اي مبارك دانست و گفت: در انتخابات پيش‌ رو تمام سلايق به نوعي در نامزدهاي موجود حضور دارند و اگر مراعات اخلاق اسلامي و انساني شود، حضور گسترده مردم نتايج مباركي را براي نظام و كشور به همراه خواهد داشت.
آيت الله هاشمي رفسنجاني برگزاري انتخابات متعدد در كشور پس از انقلاب را نشانه رشد مردم‌سالاري خواند و گفت: اكنون جمهوري اسلامي ايران در ميان كشورهاي منطقه و جهان از انتخابات رقابتي برخوردار است و همه اركان و اقشار كشور موظف هستند كه به رشد و بالندگي اين نهال نوپا كمك كنند.
رييس مجمع تشخيص مصلحت نظام با تاكيد بر اينكه در هر شرايطي بايد با مردم صادق و صريح سخن گفت، تصريح كرد: برخي در شرايط خاص سعي مي‌كنند به خاطر زياده‌خواهي‌ها فضا را آلوده كنند كه هوشياري و حضور پرشور مردم در انتخابات آنان را مايوس خواهد كرد.

در ابتداي اين ديدار تعدادي از جوانان و دانشجويان حاضر با ارائه گزارشي از صحنه عمومي انتخابات، هتك حرمت نسبت به بزرگان و مسئولان نظام را محكوم كرده و خواستار شكستن سكوت توسط آيت‌الله هاشمي رفسنجاني و ساير مسئولان نظام و روشنگري در اين زمينه شدند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.2 seconds.